Vill du hjälpa mig att bärra hem Berra?

Ja, igår var det charterfest minsann. Det var riktigt skoj! För er som missat så ligger alla dessa bilder uppe på facebook. Jag fick många positiva kommentarer om min charterutsmyckade lägenhet, så det var kul.. Kvällen kan sammanfattas med orden "bålen var god, den slog och folk hade trevligt"
Idag hade vi en dag vid fästningshörnan efter att ha inhandlat en fet baugette på blå dörren. Charterbrännan börja komma.. Ikväll blir det till att jobba igen, 23-07 =), har precis sovit en stund så jag orkar med det..

Har precis insett att jag åker nästa vecka.. får snart börja fundera på vad man ska ha med sig.. Hur packar man för 5 månader?

Nä nu ska jag fixa mat så jag får lie energi i mig..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för en superkväll! :)

2009-05-01 @ 21:36:57
URL: http://lisafeldthusen.blogg.se/
Postat av: karolin

Tack Magnus =). Det var förträffligt fint =)

2009-05-05 @ 13:35:29
URL: http://cakepiece.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0