Uppdatering..

Nu är första arbetsdagen avslutad!
Det blev till att obsa inspirationsmöte och sen obsa hotellservice.. Jag kan meddela att det varit runt 25 grader varmt och strålande sol. På siestan låg vi vid poolen en stund... råkade bränna mig lite lätt... (Nej, jag lovar, jag ska inte glömma att smörja in mig i fortsättningen mamma!).

Nu är jag faktiskt lite halvtrött.. blev inte så många timmars sömn i natt. I morgon ska vi (de nya guiderna) ut och titta på ca 30 av våra hotell som är här.. vi har tydligen närmare 60 stycken denna säsongen.. sen blir det till att obsa en utflykt på kvällen.. det är mycket att lära in vill jag lova, men dte är skoj! Tanken på att man om två veckor själv kör igång med allt gör så att man blir riktigt pep..  

Nä nu ska jag nog surfa vidare en sväng, sen blir det kanske en fika..

ha det fint..

Kommentarer
Postat av: karolin

Jag är avundsjuk! =).

2009-05-11 @ 09:35:00
URL: http://cakepiece.blogspot.com
Postat av: ph

vad är obsa?

2009-05-11 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0