Uppdatering...

Idag är det lugna gatan! Det blev ännu en utekväll igår.. Ritkigt skoj var det. Men jag kanske ska börja med tisdagens bravader!
Vi började med veckomöte och när det var över så berättade de att vi skulle sparka igång säsongen på riktigt! Vi fick en packlista och infon att vi skulle va på kontoret kl 15.
Där hämtade en buss upp oss och vi for till Rethymnon och träffade alla de andra apolloguiderna på ön.. Vi spelade brännboll, lekte lekar och sen var det middag som gällde. Senare blev det utgång =). Vi bodde på hotell där den natten och kickoffen fortsatte på morgonen efter bara några få timmars sömn! Då blev det strandlekar! sjukt skoj! Vi var hemma lagom till halv 4 på eftermiddagen, så då var det bara att svira om till uniformen och åka ut på hotellservice.
Vi käkade lite gott på kvällen efter ytterligare en dag med lite för lite mat... sen gick ag hem och sov i en halvtimma och sen vidare ut till plus för att se på fotbollen... När den var slut, så blev det för lite omväxlings skull  utgång igen!=)
Men alla var lite lika PEP som jag, så många droppade av, det slutade med att det bara va jag och Cristopher kvar av oss guider.. Men vi hade kul ändå, träffade lite sundsvallsflickor vilka jag råkade bjuda in på poolparty hos oss på måndag.. Sen träffade jag även en varbergsbo!  Kul! Va hemma vid 5 snåret i morse. och va på kontoret igen vid lunch för att fixa min avräkning.. Nu har jag en ledig eftermiddag och kväll, ska till flygplatsen kl 3 i natt för att hämta norrmän! I morgon är det dags att flytta från Margarita beach! Längst bort i platanias ska vi bo, men det ska bli grymt! 2 hus bara för guider! 
Jag har nattflyg hela helgen... vilket bertyder att jag har några strandtimmar framför mig i helgen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0