Trodde att det var pollenallergi..

Men det var förkylning! Sitter nu här och tycker lite synd om mig själv, nyser och är grymt snuvig! Fick ställa in grillkvällen som jag skulle ha med jobbet.. Sorry!
Men jag har vart hemma i Veddige och skrivit under mina anställningsvillkor för Apollo och skickat in dom. Sen har jag även vart ute på stan och köpt ett par "transferskor". Pratade även med Hanna innan (en jävel från typ Örebro), som jag gick kursen tillsammans med i Danmark. Hon befinner sig redan nere i Chania och längtade självklart efter hennes favorit-Magnus. =)
Ska kanske slå en pling ner till Cypern också..

Yeah yeah! 

  

Kommentarer
Postat av: mamma

krya på dej

2009-05-07 @ 12:42:16
Postat av: Anonym

En jävel från Örebro! Jaså du? Stoppa upp något där du behagar!

2009-05-07 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0