Tillbaka på hotellet

Ja nu är jag tillbaka efter några dagars ledighet.. Men nu är det slutspurten som gäller.. Jobbar i natt, i morron natt och på söndag kväll.. Klockan 23:00 på söndag går jag på min tjänstledighet! Det känns väldigt konstigt!

Det verkar bli en lugn natt, tyvärr.. Jag skulle behöva hålla igång kroppen känner jag, har inte sovit så länge idag och somnade sent igår, eller i morse kanske jag ska säga. Så om nån har lite knep på att bli piggare så kan ni ju slå mig en pling!

I morgon eftermiddag när jag vaknar ska jag hem till mina föräldrar och hämta resväskan. Det är ju snart dags att börja packa!

Jag fattar inte, jag åker nästa lördag! det känns så ovärkligt. Jag minns min intervjudag i Stockholm som om det var igår. Allt har gått så fort. Jag har sökt till apollo och de andra bolagen (som vi inte pratar om) flera gånger innan, kommit vidare och tackat nej.. Men en sen kväll i höstas fick jag bara för mig att slänga in en ansökan. Jag fick ett mail där det stod att jag var välkommen på intervju den 2 december i Stockholm. Jag tackade ja och flög upp till huvudstaden över dagen. Regnet öste ner och jag hade en adress som jag skulle ta mig till.. Efter att ha tagit Arlanda-express och lite tunnelbana så var jag äntligen framme! Intervjun kändes bra och jag åkte hem med en skön känsla i magen. Efter någon vecka ringde mobilen och i luren var killen som är ansvarig för utlandspersonalen i bolaget. Jag kom vidare till guideskolan sa han! =)
I januari, närmare bestämt den 13, så gick tåget söderut från Varberg ner mot Helsingborg. Efter lite färja och ännu mer tåg så var vi framme i Gilleleje, Danmark, stället där vi skulle vara i 3 veckor! Det var helt underbart. Jag tycker alla som har chansen, skall gå på en guideskola. Man träffar helt underbara människor och lär känna sig själv så mycket mer! 
Efter att jag kommit hem, så fick jag min destination - Kreta, Chania! med avresa den 9 maj. 

Så nu sitter jag här, fjärilarna har börjat flyga i magen och jag börjar bli extremt laddad!

-Detta ska bli "the summer of my life"     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0