Tänk om man kunde stanna vid 22..

Jag vill hinna med så mycket.. Åker ju till kreta på lördag! Sen blir det en tripp till Stockholm med ålandskryssning i höst när jag kommer hem.. Sen har vi redan planerat att åka till Visby nästa sommar, men jag vill även hinna med en Polen-tripp. Såg precis ett reportage i allt om resor om trestadsområdet Gdynia, Sopot och Gdansk (där vi inledde vår tågluff, sommaren 08). Som inledning var det en bild på "the crazy drunken house" i Sopot. VILLTILLBAKA!!

Sen har vi även pratat om att köpa en gammal Volkvagnsbuss och göra en ny Eurotrip (denna idén kom självklart jag och Tony på, något onyktra, men det verkar ändå riktigt kul!).. Sommaräventyr 2011 kanske? 2011 hmmm, då är man redan 24 år..  Vart tar tiden vägen? Studenten känns som igår, men det är 3 år sen! för att inte tala om körkortet, i september har jag haft det i 4 år!

Yeah yeah! Man lever bara en gång har jag kommit till insikt med nu. Man måste passa på att göra saker medans man kan! Vissa dagar har jag ångrat mig att jag inte tog mina tidigare chanser att åka som reseledare, då kanske man snart hade vart platschef! :P

Nä men på lördag börjar mitt äventyr! Jag är så sjukt laddad! Det ska bli ritkigt skoj!

I morron blir det lite kräftskiva med takrivar-tony..

//Magnus

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser verkligen fram emot att få upp lite västkust-människor till Stockholm i höst! :)

2009-05-05 @ 10:32:25
URL: http://lisafeldthusen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är inte gammal Magnus, du har hela livet framför dig :) Gör precis allt det du vill!

2009-05-05 @ 13:00:30
URL: http://alfooons.blogg.se/
Postat av: karolin

Underbara idé men folkvagnsbussar är en aningen dyra =)

2009-05-05 @ 13:32:48
URL: http://cakepiece.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0