sol sol sol..

och så lite sol... Ja, det är härligt! I morgon är det dags för transfer igen.. ska lämna en buss med lite blandat folk och hämta en buss full med gotlänningar! =) kan det bli bättre?
På söndag är det även dags att hålla mitt första inspirationsmöte (välkomstmöte).. tiden går fort, har redan vart här 1 ½ vecka nu.. och nu är jag även helt klar med all introduktion...
Nästa fredag är det dags att flytta, känns lite konstigt med tanke på att nu bor vi med ett ritkigt guldläge.. så vi ska flytta så långt bort man kan komma i platanias.. alltså ännu längre från kontoret. 

Vi har börjat förstå att pengarna bara rullar iväg.. Man måste lära sig att tänka på alla kostnader, men allt är ju så sjukt dyrt. Det lönar sig knappt att köpa mat att laga, visst, om man köper pastapåsar med allt i ett.. men jag vill ju ha KÖTT! 
Mamma, kom hit å laga lite mat till oss.. kokt potatis hade vart underbart att få nu.. hur ska detta gå? jag längtar redan efter kokt potatis och är redan trött på det friterade! 

Nu har jag precis druckit en frappe med glass.. riktigt gott, det är en kall kaffedrink med vaniljglass.. 

yeah yeah! ha det fint alla!

//Magnus 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja jag kan komma ner och bli kokerska åt er.

Kan jag bo hos dej? haha.

2009-05-21 @ 10:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0