Snart...

..får jag gå hem och sova! Det har vart lite av varje att pyssla med i natt. Har dock vart sjukt trött eftersom jag sov väldigt dåligt igår på dagen också.. Vaknade första gången redan halv 12 av att massa motorcyklar körde förbi utanför, det var tydligen nån Mc-kortege (varför ska det vara det på gatan där just jag bor!?). Sen vaknade jag på riktigt vid 2 av att jag hade dödat en jättefluga med min kroppstyngd i sängen, rätt äckligt faktiskt.. men man är ju härdad!

Denna underbara söndag kommer inte bestå av något annat än sömn och jobb. Jag slutar detta passet kl 7 och börjar nästa pass kl 15 i eftermiddag.

Nä nu ska jag rensa lite i mitt fack och sen käka lite frukost!

-På lördag är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0