Flyttar idag!

Idag är det dags, ska snart hämta en bil och flytta mina grejer bort till nästa boende.
Jag var borta och tittade på huset igår, verkar helt ok. Det ligger utanför Platanias. Vi har en gräsmatta, grill och lite fruktträd. Grekiska får går och betar precis intill tomten. =) så detta blir nog helt ok! 

Var även på flygplatsen inatt! 
Jag somnade vid halv 12 igår kväll, telefonen ringde kvart i 12 och sa att planet kommer att landa tidigare. så det var bara att vakna till liv och ställa om mina väckarklockor till 02:15. Jag var färdig och hemma igen vid 6 i morse och sov till 12. Sen blev det stranden en sväng.  
Har nattflyg i natt också, tror det planet landar 4 eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0