Färdig!

Nu tror jag bestämt att jag är klar med det mesta! Lägenheten är röjd på det mesta småplocket, så den är redo för Sarah att flytta in!
Resväskan är färdigpackad.. ska bara åka inom Ica i morron och köpa ett par chokladkakor till Hanna, som redan befinner sig nere på Kreta och har lagt in en beställning på lite marabou..
Lunchen kommer att intas i veddige hos Tony som lovat att rulla köttbullar (efter min betsällning).. sen bär det av till Landvetter och klockan 18 lyfter planet!
Kanske blir det ett litet mobilinlägg från flygplatsen när jag är i extas! annars hörs vi när jag befinner mig på den soldränkta medelhavsön!

Nu är det snart dags att sova.. eller göra ett försök iallafall!


-Jag vill känna att jag levt mitt liv...

Kommentarer
Postat av: ph

mange mange min vän.. ´jag lovar att hålla koll på lilla drottninggatan åt dig. trevlig resa!!

2009-05-09 @ 10:17:39
Postat av: Lisa

Aaaaah. Spännande! :)

2009-05-09 @ 11:07:49
URL: http://lisafeldthusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0