En lång men rolig dag!

Dagen började kl 5 i morse.. Vi blev upphämtade vid halv 6.. Då skulle vi med på en av våra utflykter, vandring i ravinen samaria.. Det var en vandring på 1,6 mil. Det var helt underbart, efter vandringen kom man till en liten by, som man bara kunde ta sig ifrån med båt eller gå hela vägen tillbaka.. Vi kom fram vid 2, sen blev det lite sol och bad i väntan på båten som först gick tillbaka halv 6. Denna utflykten hoppas jag verkligen få köra mycket i sommar! Jag har redan erbjudit mig att "göra den till min" så man kör den varje vecka!

I morgon ska vi ut och obsa ännu en heldagsutflykt, på fredag är det visning på flygplatsen, och på lördag ska jag köra min första riktiga transfer! =)

Det var nog alles för mig, nu ska jag fixa lite mat...

//Magnus

Kommentarer
Postat av: karolin

Tropicano=) vad var det jag sa Magnus! Det var ju en av barerna jag snackade om.. Agia Marina var där jag bodde. Du har säkert sett Hotel Alexandra Beach, det ligger på huvudgatan inte mitt i Agia Marina men mitt emot Vings huvudkontor Det var där jag jobbade. Vad heter det hotell där du bor för tillfället? kommer du att bo i Agia Marina hela tiden eller kommer du flytta till platanias eller nåt?. Jag var aldrig på samaria men jag har hört att det är himla fint, och att man får himla ont i kroppen om man är lite otränad:P Fridens Liljor!

2009-05-14 @ 13:02:41
URL: http://cakepiece.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0