bautakräfta!

0-274f1aa2ab43b876accef89e826f7bfa.png

bautakräfta!


Kommentarer
Postat av: Erik Werner

Tack som fan för skivan! Har gått o skrattat för mig själv hela kvällen! Glömde en sak: Om du får ragg så finns det en sjukt mysig restaurang inne i Xahnia (Chania), jag har för mig att det har varit en tvålfabrik??!! en gång i tiden, och om du mot förmodan skulle få till det så skänk undertecknad en tanke!!

2009-05-05 @ 20:24:18
Postat av: Magnus

Haha... varsego erik! ha mig i tankarna när det känns som värst i sommar, då kommer dagen sluta med ett leende på läpparna.. Tack för tipset.. det ska jag ta med mig till vår bok "liggaren! på destinationen, vad den innebär kan du få veta nån annan dag;)

2009-05-05 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0