Mindre än en månad kvar.

Efter önskemål från lilla dottern Voigt så har jag nu skapat en blogg där ni kan följa mina äventyr på Kreta i sommar... Nu slipper ni in och leta på resdagboken utan det är bara att knappa in adressen och vips så är ni här.. Spara som favorit vettja..

Mamma: för att spara som favorit så klickar du på favoriter, sen på lägg till och sen på OK.

Jag kommer försöka uppdatera så ofta som möjligt, med både bilder och text!

Avresa sker den 9 maj kl 18,00 från landvetter! Jag är redan nu grymt laddad! Men innan dess blir det avskedsfest med temat charter (tro det eller ej)..
 
Jag återkommer när det närmar sig avresa!


-Om du vill ha nattklubbsväng, häng då med i Manges gäng. gå på disco, rulla hatt, med Magnus varje natt.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att det uppdateras lite dåligt här ;)

2009-04-19 @ 08:10:12
URL: http://alfooons.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla avsig jag blir:) vill också dra iväg.



vem är voight???



hoppas du får superduperskoj..

2009-04-19 @ 20:49:57
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0