flush!

ja ja.. jag får väl göra en snabbuppdatering.. Avresan närmar sig snabbt.. Jag har exakt två arbetsveckor kvar på Fregatten, det känns lite konstigt. Jag checkade in på hotellet redan 2004 för att jobba lite extra.. På söndag den tredje är det dags att checka ut för ett halvårs tjänstledighet.

Det blir till att jobba natt i veckan, så just nu sitter jag uppe för att vända tillbaka dygnet. Jag var på videomix tidigare och köpte första säsongen av mia och klara samt en påse godis, så en timma till kan jag nog vara vaken.. 

I morgon när jag vaknar får det bli en löprunda i apelviken. det är sjukt skönt att springa längs havet och känna doften av tång som slår mot ansiktet.. 4 gånger tänkte jag ge mig ut denna veckan. Får se hur det blir.. kan berätta resultat på söndag.

Nä nu väntar fortsättningen av mia och klara!

Så Sandra, nu har jag uppdaterat! jag lovar att bli bättre i grekland!

- Jag lovar att bli en sundare och friskare människa uder semestern.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra Mange! :)

2009-04-21 @ 17:37:57
URL: http://alfooons.blogg.se/
Postat av: Alexandra

BRAA, MKT BRAA! Det hoppas jag det var ju en deal vi hade. Många och bra uppdateringar!

2009-04-28 @ 01:53:32
Postat av: Karolin

Jasas, ise kala?. du ska bli grek! underbart=)

2009-04-28 @ 15:02:08
URL: http://cakepiece.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0