Ett halvår senare...

...Det kanske är dags att öppna upp denna gamla blogg nu igen.. Med tanke på att merparten av mina fans finns kvar i Varberg, så kan ni nu följa mitt liv i förorten - On the Hisings island..
Jag lämnade Varberg i söndags eftermiddag och begav mig mot Göteborg och min härliga tvåa. Tony, pappa och hans kompis hjälpte till med flytten -TACK! Med tanke på att jag var ledig i måndags så tillbringade jag min dag med att plocka och påta i lägenheten. Måndagskvällen avslutades med lite vin hos en kompis, trevligt.
Tisdag eftermiddag och onsdag förmiddag tillbringade jag i Varberg för lite jobb och slutstädning av min lägenhet där.
Denna natten som varit har jag fått sova ut riktigt, underbart!
Idag har jag städat, och ska snart bege mig ner mot Varberg igen för lite jobb. Jag jobbar tills 23 ikväll och börjar 7 i morgon bitti. Rätt skönt att få jobbat av så mkt på så kort tid. Ska även hinna med en rundvandring på hotellet för en gymnasieklass i morgon.. hmm, kan undra vad jag ska dikta ihop..
I morgon kväll blir lite lite middag här, sen troligen utgång =)
Nä nu ska jag hoppa in i duschen, stryka mina skjortor och hoppa på spårvagnen och ta mig ner mot Varberg..

Kommentarer
Postat av: sarah

JA äntligen de här gillar vi! hehe ses imon! om du vill så kan du ju bjuda över alla dina andra gbg kompisar imorgon..;)...kram

2009-11-05 @ 14:54:59
Postat av: Cissi

Haha, Mange, glöm inte bort dina gamla kollegor som oxå vill hålla koll på dig! ;) Hör av mig när jag beger mig ner mot gbg och behöver ett billigt hotellrum! ;)



Och förresten! Du som har varit reseledare borde väl inte ha några problem med att dikta ihop något för några gymnasieelever!? Tänk Knossos, Tänk Elafonissi, beskriv för dom hur känslan är att lämna Chania flygplats och bege sig ner mot Sopuda bukten! ;)



KRAM

2009-11-05 @ 15:46:17
URL: http://alerius.blogspot.com
Postat av: Helena

Mangis! :) När komemr du och besöker oss i Hugget? Ja kommer till Götet i feb! Då blir det livat!!

2009-11-05 @ 17:06:27
URL: http://helenakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0